Ευρετήριο Άρθρου
Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής 2014
Εισηγήτρια: Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Εισηγήτρια: Μαριάννα Τζεκάκη
Εισηγητής: Αθανάσιος Δημούδης
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Εισηγήτρια: Δόμνα-Μίκα Κακανά
Εισηγήτρια: Jenni Salminen
Εισηγήτρια: Tullia Musatti
Εισηγητής: Kari Jacobsen
Εισηγήτρια: Πιπίνα Κουνέλη
Εισηγήτριες: Μαρία Διβάνη, Θεοδώρα Γερασιμίδου, Κων/να Μπουραζάνη
Εισηγήτρια: Ευφροσύνη Νικηταΐδου
Εισηγήτρια: Ευαγγελία Λαλούμη-Βιδάλη
Εισηγητής: Ingvill Reese Myhre Hanssen
Εισηγήτριες: Γεωργία Δεληβασίλη, Μαρίνα Κωνσταντινίδου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Νενέρογλου
Εισηγήτρια: Σοφία Χατζηβασιλείου
Εισηγήτριες: Θωμαϊς Καπουλίτσα -Τρούλου, Ιωαννίδου Αικατερίνη
Εισηγητής: Ευθύμιος Κάκουρος
Εισηγήτρια: Στρατούλα Μάντζιου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Μανιαδάκη
Εισηγητής: Μιχαήλ Βιτούλης
Εισηγήτρια: Ευρυδίκη Ζαχοπούλου
Εισηγητής: Αθανάσιος Γρηγοριάδης
Εισηγήτριες: Αναστασία Ψάλτη,Ελένη-Μαρία Κουϊμτζή
Εισηγήτρια: Σταυρούλα Μαύρου
Όλες οι Σελίδες

Μαριάννα Τζεκάκη
Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Μαθηματική Δραστηριότητα στην Προσχολική Ηλικία

Οι σύγχρονες προσεγγίσεις για τη μαθηματική εκπαίδευση στις μικρές ηλικίες τεκμηριώνουν συνήθως τη σημασία της με βάση τις ανάγκες των παιδιών των ηλικιών αυτών – στο παρόν και το μέλλον τους- για χρηστικές μαθηματικές έννοιες όπως και την ανάγκη μακροχρόνιας διδακτικής ανάπτυξης των σχετικών εννοιών και διαδικασιών. Ωστόσο το σημαντικότερο στοιχείο, που σχετίζεται με την κρισιμότητα των ηλικιών αυτών και το ρόλο της μαθηματικής εκπαίδευσης στη μελλοντική ανάπτυξη του ατόμου, αγνοείται ή παραφράζεται στις σχετικές προσεγγίσεις. Η εισήγηση θα επιδιώξει να παρουσιάσει, θεωρητικά και πρακτικά, τον τρόπο με τον οποίο η ανάπτυξη μαθηματικών δράσεων στα παιδιά των μικρών ηλικιών διαμορφώνει μελλοντικά τη σκέψη και λειτουργία τους.



Επισκέπτες

Έχουμε 28 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αίτηση Εγγραφής

Είσαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας ΤΕΙ;
Γίνε μέλος τώρα !

Αίτηση

ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ Social

ΠΑΣΥΒΝ FacebookΠΑΣΥΒΝ TwitterΠΑΣΥΒΝ YouTube