Ευρετήριο Άρθρου
Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής 2014
Εισηγήτρια: Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Εισηγήτρια: Μαριάννα Τζεκάκη
Εισηγητής: Αθανάσιος Δημούδης
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Εισηγήτρια: Δόμνα-Μίκα Κακανά
Εισηγήτρια: Jenni Salminen
Εισηγήτρια: Tullia Musatti
Εισηγητής: Kari Jacobsen
Εισηγήτρια: Πιπίνα Κουνέλη
Εισηγήτριες: Μαρία Διβάνη, Θεοδώρα Γερασιμίδου, Κων/να Μπουραζάνη
Εισηγήτρια: Ευφροσύνη Νικηταΐδου
Εισηγήτρια: Ευαγγελία Λαλούμη-Βιδάλη
Εισηγητής: Ingvill Reese Myhre Hanssen
Εισηγήτριες: Γεωργία Δεληβασίλη, Μαρίνα Κωνσταντινίδου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Νενέρογλου
Εισηγήτρια: Σοφία Χατζηβασιλείου
Εισηγήτριες: Θωμαϊς Καπουλίτσα -Τρούλου, Ιωαννίδου Αικατερίνη
Εισηγητής: Ευθύμιος Κάκουρος
Εισηγήτρια: Στρατούλα Μάντζιου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Μανιαδάκη
Εισηγητής: Μιχαήλ Βιτούλης
Εισηγήτρια: Ευρυδίκη Ζαχοπούλου
Εισηγητής: Αθανάσιος Γρηγοριάδης
Εισηγήτριες: Αναστασία Ψάλτη,Ελένη-Μαρία Κουϊμτζή
Εισηγήτρια: Σταυρούλα Μαύρου
Όλες οι Σελίδες

Σοφία Χατζηβασιλείου,
Φοιτήτρια Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, ΑΤΕΙΘ

Το σύστημα προσχολικής Αγωγής στην Φιλανδία.

Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας το οποίο θεωρείται από τα πιο πρωτοποριακά στον παγκόσμιο εκπαιδευτικό χάρτη. Ως φοιτήτρια του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙΘ, είχα την ευκαιρία να κάνω την πρακτική μου άσκηση στον παιδικό σταθμό ‘Finnish American Kindergarten’ στο Ελσίνκι, μέσω του προγράμματος ‘Erasmus Placement’. Αυτός ο παιδικός σταθμός έχει τον χαρακτηρισμό ‘International’ γιατί η γλώσσα που χρησιμοποιείται στην καθημερινότητα είναι η αγγλική, ενώ το σύστημα που ακολουθείται δανείζεται στοιχεία από το βρετανικό σύστημα όσον αφορά το εκπαιδευτικό υλικό και το ημερήσιο πρόγραμμα, την παιδαγωγική του φιλοσοφία, τις μεθόδους και τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας των παιδαγωγών με τα παιδιά. Στα πλαίσια αυτής της εργασίας, δίνεται μια περιγραφή για τη φιλοσοφία, το σύστημα και τις μεθόδους του συγκεκριμένου παιδικού σταθμού. Μία από τις ιδιαιτερότητες αυτού του παιδικού σταθμού είναι το γεγονός ότι πολλά από τα παιδιά κατάγονται από άλλες χώρες και το καθένα έχει τη μητρική του γλώσσα. Κάποια από αυτά έχουν και δύο μητρικές γλώσσες, όταν οι γονείς προέρχονται από δύο διαφορετικές χώρες. Ωστόσο τα παιδιά μαθαίνουν να συνεννοούνται στην αγγλική γλώσσα. Καταγράφονται, επίσης, οι εντυπώσεις και οι εμπειρίες που απέκτησα μέσα από το πρόγραμμα ‘Erasmus Placement’.



Επισκέπτες

Έχουμε 18 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αίτηση Εγγραφής

Είσαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας ΤΕΙ;
Γίνε μέλος τώρα !

Αίτηση

ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ Social

ΠΑΣΥΒΝ FacebookΠΑΣΥΒΝ TwitterΠΑΣΥΒΝ YouTube