Ευρετήριο Άρθρου
Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής 2014
Εισηγήτρια: Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Εισηγήτρια: Μαριάννα Τζεκάκη
Εισηγητής: Αθανάσιος Δημούδης
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Εισηγήτρια: Δόμνα-Μίκα Κακανά
Εισηγήτρια: Jenni Salminen
Εισηγήτρια: Tullia Musatti
Εισηγητής: Kari Jacobsen
Εισηγήτρια: Πιπίνα Κουνέλη
Εισηγήτριες: Μαρία Διβάνη, Θεοδώρα Γερασιμίδου, Κων/να Μπουραζάνη
Εισηγήτρια: Ευφροσύνη Νικηταΐδου
Εισηγήτρια: Ευαγγελία Λαλούμη-Βιδάλη
Εισηγητής: Ingvill Reese Myhre Hanssen
Εισηγήτριες: Γεωργία Δεληβασίλη, Μαρίνα Κωνσταντινίδου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Νενέρογλου
Εισηγήτρια: Σοφία Χατζηβασιλείου
Εισηγήτριες: Θωμαϊς Καπουλίτσα -Τρούλου, Ιωαννίδου Αικατερίνη
Εισηγητής: Ευθύμιος Κάκουρος
Εισηγήτρια: Στρατούλα Μάντζιου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Μανιαδάκη
Εισηγητής: Μιχαήλ Βιτούλης
Εισηγήτρια: Ευρυδίκη Ζαχοπούλου
Εισηγητής: Αθανάσιος Γρηγοριάδης
Εισηγήτριες: Αναστασία Ψάλτη,Ελένη-Μαρία Κουϊμτζή
Εισηγήτρια: Σταυρούλα Μαύρου
Όλες οι Σελίδες

Γεωργία Δεληβασίλη,
Μαρίνα Κωνσταντινίδου Βρεφονηπιοκόμοι

Αναζητήσεις στην προσχολική αγωγή: κοινοί στόχοι, διαφορετικές προσεγγίσεις στους Παιδικούς Σταθμούς στην Ελλάδα και στο Βέλγιο.

Η παρουσίαση αναφέρεται στον τομέα της προσχολικής αγωγής δύο ευρωπαϊκών χωρών, του Βελγίου και της Ελλάδας μέσα από τις προσωπικές μας εμπειρίες κατά τη διάρκεια των σπουδών μας στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙΘ και στο Βέλγιο μέσω του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus.

Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εξετάσουμε την εφαρμογή της προσχολικής αγωγής σε Βέλγιο και Ελλάδα και να αναζητήσουμε διαφορετικές προσεγγίσεις της προσχολικής αγωγής σε αυτές τις δύο χώρες με κοινωνικοπολιτισμικές διαφορές, όπως είναι η κουλτούρα, οι παραδόσεις, οι συνήθειες και τα έθιμα, καθώς και οι διαφορετικές κλιματικές συνθήκες, οι οποίες επηρεάζουν τις καθημερινές τους συνήθειες.

Αρχικά, παρουσιάζονται οι γενικοί σκοποί και θέματα διοίκησης, οικονομίας, οργάνωσης ημερήσιου προγράμματος και προσωπικού που εργάζεται στους χώρους προσχολικής αγωγής μεταξύ των δύο κρατών.
Στη συνέχεια, γίνεται μια λεπτομερής αναφορά από το χώρο μέχρι και το ημερήσιο παιδαγωγικό πρόγραμμα, εστιάζοντας στις διαφορές που διαπιστώσαμε μέσα από τις προσωπικές μας εμπειρίες.

Τέλος, γίνεται η εξαγωγή των συμπερασμάτων, όπου εφαρμόστηκαν δραστηριότητες του Βελγικού συστήματος στο Ελληνικό πρόγραμμα (στα πλαίσια του δυνατού). . Θεωρούμε ότι ένας παιδαγωγός μπορεί να βελτιώσει το έργο του, ανταλλάσσοντας ιδέες και ανακαλύπτοντας νέες μεθόδους προσέγγισης ενός θέματος διότι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στην εκπαίδευση είναι να κρατάμε τα θετικά στοιχεία των εκπαιδευτικών συστημάτων που επικρατούν ανά τον κόσμο, εφαρμόζοντάς τα στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες.

Μ’ αυτό τον τρόπο αποδεικνύουμε ότι με μικρά πράγματα επιτυγχάνονται σπουδαίες αλλαγές.



Επισκέπτες

Έχουμε 19 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αίτηση Εγγραφής

Είσαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας ΤΕΙ;
Γίνε μέλος τώρα !

Αίτηση

ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ Social

ΠΑΣΥΒΝ FacebookΠΑΣΥΒΝ TwitterΠΑΣΥΒΝ YouTube