Ευρετήριο Άρθρου
Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής 2014
Εισηγήτρια: Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Εισηγήτρια: Μαριάννα Τζεκάκη
Εισηγητής: Αθανάσιος Δημούδης
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Εισηγήτρια: Δόμνα-Μίκα Κακανά
Εισηγήτρια: Jenni Salminen
Εισηγήτρια: Tullia Musatti
Εισηγητής: Kari Jacobsen
Εισηγήτρια: Πιπίνα Κουνέλη
Εισηγήτριες: Μαρία Διβάνη, Θεοδώρα Γερασιμίδου, Κων/να Μπουραζάνη
Εισηγήτρια: Ευφροσύνη Νικηταΐδου
Εισηγήτρια: Ευαγγελία Λαλούμη-Βιδάλη
Εισηγητής: Ingvill Reese Myhre Hanssen
Εισηγήτριες: Γεωργία Δεληβασίλη, Μαρίνα Κωνσταντινίδου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Νενέρογλου
Εισηγήτρια: Σοφία Χατζηβασιλείου
Εισηγήτριες: Θωμαϊς Καπουλίτσα -Τρούλου, Ιωαννίδου Αικατερίνη
Εισηγητής: Ευθύμιος Κάκουρος
Εισηγήτρια: Στρατούλα Μάντζιου
Εισηγήτρια: Κατερίνα Μανιαδάκη
Εισηγητής: Μιχαήλ Βιτούλης
Εισηγήτρια: Ευρυδίκη Ζαχοπούλου
Εισηγητής: Αθανάσιος Γρηγοριάδης
Εισηγήτριες: Αναστασία Ψάλτη,Ελένη-Μαρία Κουϊμτζή
Εισηγήτρια: Σταυρούλα Μαύρου
Όλες οι Σελίδες

Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Προσχολικής Αγωγής ΑΤΕΙΘ

Απόψεις παιδαγωγών για την ένταξη του υπολογιστή στο πρόγραμμα του παιδικού σταθμού

Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι απόψεις των παιδαγωγών για την εισαγωγή του υπολογιστή στο πρόγραμμα του παιδικού σταθμού και τις συνέπειές του στην αγωγή των παιδιών.

Συμμετείχαν 165 παιδαγωγοί, εργαζόμενες σε παιδικούς σταθμούς.
Αποτελέσματα: Οι περισσότερες παιδαγωγοί διαφωνούν με την άποψη ότι ο υπολογιστής είναι ακατάλληλος για την προσχολική ηλικία, πολλές όμως εξέφρασαν επιφυλάξεις. Επίσης οι περισσότερες θεωρούν ότι η σημαντικότερη προσφορά του υπολογιστή στα μικρά παιδιά είναι ότι τα διασκεδάζει προάγοντας την ενεργό συμμετοχή στη μάθηση, για τη συμβολή του όμως στη νοητική ανάπτυξη δεν είναι βέβαιες. Επιπλέον θεωρούν ότι ο υπολογιστής στην προσχολική ηλικία λειτουργεί σε βάρος του ελεύθερου παιχνιδιού και της ανάγνωσης στο παιδί. Κατά τις παιδαγωγούς η εισαγωγή του υπολογιστή στο πρόγραμμα του παιδικού σταθμού θα φέρει τα παιδιά σε επαφή με την τεχνολογία και θα λειτουργήσει αντισταθμιστικά για εκείνα που δεν έχουν υπολογιστή στο σπίτι. Η χρήση του στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να εξυπηρετήσει την παροχή πληροφοριών, την ανάπτυξη μαθηματικών ικανοτήτων και την ψυχαγωγία των παιδιών. Η συμβολή του όμως στην εκμάθηση της γλώσσας και την κατανόηση εννοιών είναι αμφίβολη. Οι περισσότερες παιδαγωγοί θεωρούν ότι ο υπολογιστής δεν απειλεί το κύρος τους ούτε τον κυρίαρχο ρόλο τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η επιμόρφωση των παιδαγωγών για τις Νέες Τεχνολογίες θα συνέβαλε στην αποτελεσματική αξιοποίησή τους στον παιδικό σταθμό.



Επισκέπτες

Έχουμε 23 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αίτηση Εγγραφής

Είσαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας ΤΕΙ;
Γίνε μέλος τώρα !

Αίτηση

ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ Social

ΠΑΣΥΒΝ FacebookΠΑΣΥΒΝ TwitterΠΑΣΥΒΝ YouTube