Το 8ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό Συνέδριο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βρεφονηπιαγωγών πραγματοποιήθηκε στην Κατερίνη στις 7 και 8 Ιουνίου 2003.

ΘΕΜΑ:
«Η Παιδαγωγική είναι Τέχνη και η Τέχνη η πιο δραστήρια
παιδαγωγός ανάμεσα στους παιδαγωγούς
»

8ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό Συνέδριο  Βρεφονηπιαγωγών ΤΕΙ, ΠΑΣΥΒΝ, Η Παιδαγωγική είναι Τέχνη και η Τέχνη η πιο δραστήρια παιδαγωγός ανάμεσα στους παιδαγωγούς8ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό Συνέδριο Βρεφονηπιαγωγών ΤΕΙ, ΠΑΣΥΒΝ, Η Παιδαγωγική είναι Τέχνη και η Τέχνη η πιο δραστήρια παιδαγωγός ανάμεσα στους παιδαγωγούς8ο Πανελλήνιο Μετεκπαιδευτικό Συνέδριο Βρεφονηπιαγωγών ΤΕΙ, ΠΑΣΥΒΝ, Η Παιδαγωγική είναι Τέχνη και η Τέχνη η πιο δραστήρια παιδαγωγός ανάμεσα στους παιδαγωγούς

Εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν στο Συνέδριο:

  • Τέχνη και διαπολιτισμική αγωγή στην προσχολική ηλικία
    Α. Παπαπροκοπίου, Ψαρογιώργου Γεωργία

  • Η τέχνη ως μέσο σχολικής ένταξης παιδιών περιθωριοποιημένων κοινωνικών ομάδων
    Μόρφη Ευγενία, Γεωργάκη Σοφία

  • Η έκφραση του παιδιού «ανθίζει» εκεί όπου σταματάει η επέμβαση του ενήλικα
    Λιόλη Μαρία

  • Το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο ως μέσο αισθητικής αγωγής
    Μάνος Χρήστος

  • Εκφράζομαι και δημιουργώ μέσα από τη Φωτογραφία
    Καρρά Σέβη

  • Γνωριμία με την οπτικοακουστική έκφραση στο πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
    Κοσμόπουλος Βασίλης

  • Μια φορά κι ένα καιρό σ’ έναν Βρεφονηπιακό...
    Στρουμπούλη Αγνή

  • Το παραμύθι ως μέσον παιδαγωγικής δράσης
    Σαμίου Ελένη, Βάϊλα Μαρία

  • Σχέδιο εργασίας «Ο Χειμώνας»
    Ζιούλη Εύη

  • Παρουσίαση του προγράμματος ΜΕΛΙΝΑ
    Παπαδόπουλος Παναγιώτης

  • Η εφαρμογή του προγράμματος ΜΕΛΙΝΑ στους Παιδικούς Σταθμούς του Δ.Β.Α.
    Μανωλάτου Διονυσία

  • Ο παιδαγωγικός ρόλος της Μουσικής-Ρυθμικής-Κινητικής Αγωγής Dalcroze
    Αρζιμάνογλου-Μαντζαρλή Λίλη

  • Η Τέχνη του πώς
    Κάκουρος Ευθύμιος

  • Στο ξημέρωμα του 21ου αιώνα
    Ζακοπούλου Αγνή

Επισκέπτες

Έχουμε 19 επισκέπτες συνδεδεμένους

Αίτηση Εγγραφής

Είσαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας ΤΕΙ;
Γίνε μέλος τώρα !

Αίτηση

ΠΑ.ΣΥ.ΒΝ Social

ΠΑΣΥΒΝ FacebookΠΑΣΥΒΝ TwitterΠΑΣΥΒΝ YouTube